onsdag 24 juli 2013

juli


lite fler bilder. har ett sovdygn. sover igen lite timmar. sov mellan 15-19 då mamma ringde och mellan 1930-2159 då nils knacka på min dörr för han skulle ha ngt som var gretas. sen vaken. nu är kl halv 1, sverige har förlorat fotbollsVM. måste snart sova igen för jobbar den okristliga tiden 06:30. jag är inte dålig på att gå upp på morgonen, men jag har det som inte i min normala rutin och livsrytm att kunna gå och sova tidigt. är så jävla chockad över tjejen som blev skjuten vid umeå C. där ska man kliva av om 1v... längtar hem och bort och in och ut. flyttade hem för ca 1 år sedan känner typ samma julivemod nu som då fast då var jag väl lite mer exhalterad över allt.

fönstershoppar systemkameror på internet. men fattar att jag aldrig kommer använda den så ska prova vänta tills jag vet. får LÖN imorgon men ska hämta ut min personalbeställning för 2000kr i butiken: ett regnställ från haglöfs. hahaaaaa. aldrig ska det då regna genom och in på mina kläder igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar