söndag 29 september 2013

söndag

nu har klara flyttat in hos oss också. inatt hade jag en mycket detaljerad dröm om hur jag tog klara till sjukhuset för hon var höggravid och skulle föda. under denna långa resa hann jag även stöka ner i julias kök, lova att komma tillbaka och städa, plus upprepade gånger glömma min dator och min börs på varenda spårvagn vi tog. sen födde klara ett barn, sin första son, men hon orkade inte ens ringa till sina föräldrar och berätta. hon bara jaja, jaha. en slags mardröm var det nog. många verkar drömma konstiga saker nu. när jag vaknade kom jag ihåg att blondinbella är gravid på riktigt och jag var tvungen att kolla på hennes blogg via min telefon, om hon fått sitt barn än, men det har hon inte.
vlcsnap-2013-09-19-00h06m26s199
ikväll ska jag äta pizza med fanny och ruben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar